لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
مصاحبه ی مطبوعاتی الگری پیش از دیدار مقابل سویا

مصاحبه ی مطبوعاتی الگری پیش از دیدار مقابل سویا

ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس در آستانه ی دیدار حساس مقابل سویا به اهمیت پیروزی در این دیدار اشاره کرد و مدعی شد که به فکر تیم بعدی است که باید در مرحله ی حذفی با آن رو به رو شود.

الگری در این باره گفت: "نکته ی مهم در این بازی این است که باید به پیروزی برسیم و صدرنشینی خود را تثبیت کنیم. بارسا و رئال و بایرن مونیخ بدون شک تیم هایی هستند که در صدر جدول قرار خواهند گرفت به همین دلیل نباید با آنها رو به رو شد."

"هدف بعدی که ما در این بازی داریم این است که بازی های این گروه را بدون شکست به پایان برسانیم و از امروز اصلا به فکر دیدار مقابل فیورنتینا نیستم و برای آن بازی به اندازه ی کافی وقت داریم. ما باید بازی به بازی پیش برویم."

من فردا 4 مدافع به نام های بارتزالی، روگانی، کیه لینی و بونوچی را دارم که فردا در مورد سیستم و ترکیب این نفرات تصمیم خواهم گرفت که آیا روگانی بازی خواهد کرد یا نه ؟"

وی به خط خوردن مانژوکیچ اشاره کرد و گفت: "من نگران وضعیت مانژو نیستم، او صبح به تمرینات آمد و من دیدم که حال خوبی ندارد و به همین خاطر در مورد او اصلا ریسک نکردم. اورا نیز شرایطی مشابه داشت و من تصمیم گرفتم به وی استراحت بدهم که برای دیدار مقابل فیوره آماده باشند."

"اساموا و پادوین در لیست لیگ قهرمانان ما حضور ندارند و همین دلیل آنها نیز در خانه خواهند ماند و به همراه ما به اسپانیا نیامدند."

"مارتین کاسرس در خانه ماند به دلیل اینکه او نیاز دارد تا بیشتر کار کند و خود را به شرایط مسابقه برساند. لمینا نیز به علت تورم زردپى کشکک زانوش در این بازی غایب خواهد بود."

وی در ادامه به نتایج درخشان یووه در اروپا اشاره کرد و گفت: "اگر به نتایج ما در اروپا توجه کنید می بینید که ما عملکرد بهتری داشته ایم."

"در ابتدا اینکه امتیازات بیشتری نسبت به پارسال به دست آورده ایم. ما تنها 2 گل دریافت کرده ایم ما در خانه شکست نخورده ایم و مهم تر اینکه در خانه گلی را دریافت نکردیم."

"امسال ما در گروه سختی بودیم و ما این موضوع را فراموش نخواهیم کرد. در گروه ما تیم منچستر سیتی بود که یکی از قوی ترین تیم های اروپاست. تیم بعدی سویا بود که در دو سال اخیر قهرمان لیگ اروپا بوده و عملکردی عالی را داشته و در نهایت تیم بورسیا وجود داشت که پیشرفت فوق العاده ای داشته اند."

سرمربی تیم یوونتوس در پایان مدعی شد که هنوز تصمیمی برای ترکیب اصلی نگرفته و از پیشرفت و رشد بازیکنان تیم رضایت کامل را دارا می باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: